Pages

piątek, 20 stycznia 2017

spotkanie z żubrami

Dotychczas nie miałem sposobności oglądania żubrów na wolności. Jadąc do Hajnówki tuż przed miejscowością Nowosady, która leży na skraju Puszczy Białowieskiej, dostrzegliśmy w oddali olbrzymie stado żubrów. Myślę, że to było ich około 60-80 . Znajdowały się w znacznej odległości około 500-700 m. Pogoda była bardzo pochmurna, mglisto i nawet lekko prószył śnieg. Postanowiłem jednak wykonać trochę zdjęć.
Następnego dnia wracałem tą samą trasą i w tym samym miejscu stado nadal się znajdowało. Było ich mniej i pewnie część ich oddaliła się. Również je fotografowałem z tego samego miejsca. Pogoda była podobna, jak poprzedniego dnia. Nie miałem czasu, aby powędrować bliżej przez zaśnieżone pole. Widziałem kilku fotografów, którzy przyjechali , aby fotografować żubry i zbliżyli się do stada na odległość około 100 m. Żubry prawie nie reagowały na ludzi, powoli przemieszczały się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz